fredag 2 juli 2010

f r e d a g

åhh vad jag vill shoppa! jag och johanna var nere på stan idag med jag lyckades att inte handla något, man fyller ju trots allt år på onsdag, 18 BAST!
det finns en speciell klänning som jag bara måste ha men tyvärr finns ju inte den i lilla Helsingborg, så bästa Johanna ska kolla efter den i Stockholm nästa vecka och hittar hon den så är den miin, äntligen!


Alla frågar vad man önskar sig och så, det var mycket lättare när man var liten för då tog jag alltid fram BR katalogen och ringade in allt jag ville ha (& det blev många ringar) men nu har jag nog sex eller sju saker på min önskeliska! det finns en jätte snygg klocka som jag verkligen vill ha, och kamera blixt! så jag håller tummarna på det! :)

klänningen jag hoppas att johanna hittar.

supersnygga klockan längst till höger vill jag ska bli MIN!

peace out baby :*

Inga kommentarer: