söndag 12 september 2010



alla har facebook och man kan inget annat än älska grupperna, här är en några av alla tusen jag är med i;

rumpor är en av mina favorit kroppsdelar, speciellt på killar ;)

här känner man igen sig rätt bra, i varje match man spelat så finns det alltid någon som man stör sig riktigt mycket på, någon man vill tackla över sargen utan anledning

detta hände mig senast i lördags, vad ska man göra åt saken? sitta och pilla sig själv mellan brösten för att försöka få tag på popcornet? själv så skakade jag på tröjan för att det skulle ramla ner, istället så fastnade det i naveln, toppen bra (tummen upp)

gruppen säger allt, hehe

känner på mig att jag kommer bli en bilist som sitter och skriker på andra i bilen

detta är ett stort dilemma, ska man klä upp sig eller köra på jogging?

så sant så. jag har till och med lagat min plattång med tejp och den funkar hur bra som helst.
peace out baby :*

2 kommentarer:

Jessica sa...

det där med popcornen är faktiskt riktigt irriterande, haha.

saraa sa...

det tycker jag också, haha