torsdag 25 november 2010

ja varför inte?

du heter: Sara Josefine Gedda
smeknamn: gedda, geddi, geddy, fishy - allt som har med mitt efternamn att göra typ
vad tror folk om dig: hur ska jag kunna veta de? men jag hoppas att det är en massa positiva saker iallafall
brukar du skratta för dig själv: hahaha jaa, för ofta tror jag, läser något roligt sms på bussen och börjar skratta, kan bli rätt pinsamt om man sitter själv på en full buss
vad står det i ditt senaste inkomna sms: hahahahahahahahahahaha! sjukaste jag hört! :p
hur svarar du i mobilen: hallå? hey? vad vill du? ska du ha stryk eller?
vad tycker du om fötter: vafan, kanske inte det fräschaste som finns men jag spyr ju inte direkt när jag ser ett par fötter eller två
vad saknar du: just nu, lite kärlek i vintermörkret
tror du på kärlek vid första ögonkast: ja och nej, annars kan man väl bara gå förbi igen, varför så bråttom?
har du spytt offentligt: nej har faktiskt inte spytt sen jag va två år (STOLT) vet inte ens hur det känns!
är du nöjd med ditt liv: ja oftast så är jag det, men visst har vi alla sina depp stunder men de går ju över rätt fort.

peace out baby :*

Inga kommentarer: