tisdag 25 januari 2011

idaa viktoria persson

nu ska jag berätta lite om min underbara vän Idaa! (ja med två a i slutet!)
jag har känt henne i fyra och ett halvt år och under de här åren har det alltid varit hon som har stått vid min sida i alla lägen. vad det än är så kan jag alltid vända mig till henne och hon dömmer aldrig mig. jag kan komma till henne med de konstigaste problemen som finns och hon skrattar inte mig rakt upp i ansiktet och undrar vad fan problemet är med mig utan hon stöttar och hjälper mig i ALLA JÄVLA LÄGEN!
hon är en av de få vänner som jag ALDRIG har bråkat med, inte ens något litet tjafs som försvinner efter en kvart. hon är en äkta vän som kommer finnas vid min sida hela livet.
detta måste ha varit 2007
2008 kanske?
i somras
massa kärlek till dig vännen, du och jag i alla lägen!<3
peace out baby :*

Inga kommentarer: