måndag 30 maj 2011

balen

i torsdags var det balen, älskade balen!
dagen började med att jag fixade mig i ordning så att jag skulle bli så fin som möjligt och sen kom annie och camilla innan vi åkte vidare hem till calle där vi hade lite förfest och fotografering innan vi gick ner till torget där alla som ska på balen samlas för att fotas!!
efter att man hade fotats med alla fina vänner så åkte vi till sundspärlan där själva middagen skulle vara, jag hamnade vid ett rätt så bra bord med trevligt folk från olika skolor i helsingborg.
vi åkte snabbt hem till mig för att byta om till lite kortare klänningar innan det blev efterfest på älskade tivoli. när vi hade dansat röven av oss på dansgolvet, scenen och högtalarna så turade vi (åka fram och tillbaka mellan sverige och danmark) och sen åkte vi hem!
vi festade från ca 14.30 till 05.00 och var hemma typ halv sex!
men detta var ju bara uppvärmingen till STUDENTEN som för övrigt kommer bli GRYMT BRA!!


peace out baby :*

Inga kommentarer: