fredag 17 april 2009

f r e d a g 2

tjenixen tjenixen. hallååååååja, ni fattar ju såklart vem det är. Joel även känd som måsen.
Jag fick tydligen i uppdrag att skriva i denna kända blogg. Som är så populär. Jahaja, vad ska man skriva? Jag är Joel för er som inte vet.. går SPID på filborna, fotboll - såklart. Inget innebandy-mög. Nog om det..

Ikväll har vi inte gjort något. Jag har bara suttit och mobbat lilla sariene för hennes val av allt.. typ. Andra gången vi träffas iaf, och det ska bli kul att träffa geddi mer :) (hoppas jag). Har ni inget att göra, så kan ni ju ta en runda ut i de fina vädret.

Märker redan nu att jag inte har något speciellt vettigt att skriva om. Ska hem senare och sova, spelar ju sjukt viktig match imorrn, BROMÖLLAAAAAAA!
De va allt från mig, hoppas vi ses mer i denna kända blogg.
(detta gjorde sariene tårögd.. hon blev ledsen ='( )
Aja, kommentera om detta var nödvändigt


peace out baby :*

Inga kommentarer: