onsdag 1 april 2009

o n s d a g

hejhopp :*

Mycket onödig dag i skolan, vi hade två lektioner, eftersom alla som går i trean skrev NP.
Men ja, jag kom ju hem två timmar tidigare än vad jag hade gjort annars, så jag tog det lugnt innan jag skulle ut med hundarna i de fin fina vädret. Jag älskar sommar&sol.
Nu ikväll har jag varit på träning, de va riktigt roligt, även om vi inte va så många :)
Just nu sitter jag och kollar på Grey's anatomy, och bara tar de lugnt.

I morgon är det torsdag, det är även foto lektion direkt på morgonen, en fin lektion att börja med :)
Då ska vi fortsätta att framkalla våra bilder i labbet, det är riktigt häftigt när man lägger ner ett vitt fotopapper i en vätska i 1½ minut, och sen ser man en bild, blir extra roligt om bilden blir bra såklart.

Det är dags för en förändring och jag har bestämt mig för att göra ljusa slingor i hela håret, samt göra mörka slingor i luggen, hoppas att det blir bra :)

peace out baby :*

Inga kommentarer: