torsdag 1 oktober 2009

t o r s d a g

Jag har inte haft tid att skriva här på ett tag, i måndags åkte jag till Skånes Fagerhult med klassen och kom hem i onsdags, va hemma i två timmar sen åkte jag till stan för att ta tåget med älskling hem till honom. Det blev film och mys, vi gick upp tidigt eftersom han skulle till skolan och jag skulle hem. Har inte direkt gjort något vettigt men rätt skönt att ta de lungt efter lägret.
Imorgon är det äntligen dags för den första matchen denna sesongen, som jag har längtat, men iallafall får hoppas att man får speltid även om man inte har kunnat träna på tre veckor, för att man har varit sjuk!

JUST DET!! Jag har äntligen fått min nya dator, en dator som faktiskt fungerar som den ska, så ikväll ska jag och pappa fixa lite med den :)

peace out baby :*

Inga kommentarer: