söndag 18 oktober 2009

s ö n d a g

Då var det söndag igen, ny vecka som börjar imorgon.
Finaste Robin kom hem till mig igår, vi åkte och handlade sen lagade vi (jag) mat sen blev den mys och film. Älskar verkligen att få vakna upp i Robins famn, underbart! Idag har vi bara tagit det lugnt och njutit av att vi har varandra (: hehe. Ikväll lagade vi tacos och sen blev det att cykla till stationen och säga hejdå! HATAR att stå där på stationen och säga hejdå. Vi står med armarna om varandra och kollar varandra i ögonen och säger de där tre orden 'jag älskar dig' då vill man verkligen inte släppa taget när tåget kommer.
Varje kväll innan jag ska sova så läser jag alla mina långa och super fina sms jag fått av Robin, får tårar i ögonen samtidigt som jag har ett stort leende på mina läppar.
Jag älskar dig min prins<3

peace out baby :*

Inga kommentarer: