fredag 4 juni 2010

1. Hur ser din dröm kille ut, om det bara gäller utseendet? lång, snyggt hår och mycket muskler :)
2 Har du fått en kyss den närmsta månaden? ohyes I have!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mina snyggingar :)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? hmm, kan ha varit Baksmällan förra helgen!
5. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Sara vi måste träffas snart :)<3 (från Christoffer)
6. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och..
7. Vilken är din favoritplats? där mina vänner är, eller långt bort från Sverige.
8. Vilken plats föredrar du minst? där det är jätte kallt!
9. Vart tror du att du befinner dig om tio år? i en lyxvilla med min skit snygga man!
10. Hur stor är din säng? 170, underbart :)
11. Vad sover du i? trosor ;)
12. Hur många kuddar har du i sängen? fem najsiga kuddar!
13. Tycker du om kinamat? tycker om? jag ÄLSKAR det!
14. Vad dricker du helst till frukost? the one and only, O´boy!
15. vill du ha barn? jaaa!
16. Föredrar du havet eller en bassäng? hav utomlands och pool i sverige!
17. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, lätt! och saker man hittar på!
18. Är du cool? jag är coolare än coolast!
19. Kan du rulla med tungan? ja, därför jag är cool!
20. Vem är den roligaste människan du känner? de måste vara Idaa eller ja alla jag känner är roliga!
21. Har du haft sex under den senaste månaden? yesyes!
22. Dansar du i bilen? absolut, jag är ju cool!
23. Hur många hål har du? beror på vilka hål man tänker på!
24.Röka eller snusa? inget av de, USCH!
25. Vad ska du göra ikväll? grilla och kolla film (y)

peace out baby :*

Inga kommentarer: