måndag 21 juni 2010

Jag har insett att min senaste kyss: var en fin kyss (ängel)
Kärlek är: för någon månad sedan hade jag svarat "att det är det finaste som finns" men jag tror inte på kärlek längre.
Jag tycker om: mina fina vänner.
Jag avskyr folk som: sviker en eller ljuger en rakt upp i ansiktet.
Jag lyssnar på: allt man kan sjunga eller dansa till.
När jag lagar mat: så springer jag runt i köket samtidigt som jag sjunger högt och försöker lyckas med maten.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel så att jag kan flytta söderut på vintern.
Om jag var en insekt skulle jag vara: en myra, har alltid velat vara stark.
Jag kommer alltid vara: sara josefine gedda, om jag vill det eller ej!
Det finaste som finns är: äkta vänskap.
I sommar: ska jag njuta av livet tillsammans med nära och kära.
Jag kan: göra precis vad jag vill.
Jag kan inte: flyga.
Bebisar är: underbart söta.
Sist jag grät var: när det var en fin scen i en film.
Den värsta känslan är: svek.
Den bästa känslan är: när man har lyckats med något, när man känner att man har hjälpt någon, när man är lycklig.

peace out baby :*

Inga kommentarer: