lördag 29 november 2008

l ö r d a g

hejhopp :*

ja ännu ett stort mellanrum mellan mina inlägg,
ja vad ska man säga om denna veckan,
natten mellan måndagen och tisdagen bestämde jag och håkan oss för att alvsluta allt,
ingen av oss klarade av allt det mer så nu är vi vänner, inget mer,
det har varit ett bra beslut, det är som en lättnad, alla bråken är försvunna.
Igår så va jag och jessica hemma hos lisa och kajsa, vi åt choklad fondue, ooh vad gott det är (a)
ann-marie tog fram en stor påse med marsmellows och kickade de vidare till kajsa som också skulle försöka göra en fin liten kick, hon lyckades inte utan alla marsmellows låg över hela golvet,
hahahaha ingen kunde sluta skratta åt det, jaja det är sånt som händer !
vi kollade på den underbara filmen Mamma Mia ! femte gången jag ser den, och kan se den flera gånger till (a)
jaja idag så var jag först på kontoret och jobbade sen så åkte jag och josse till väla
vi var inte ensamma där precis, köpte julklappar, käkade och hade det jätte mysigt :)
tack för denna dag joseFINe.


you make me smile :)

peace out baby :*

Inga kommentarer: