söndag 2 november 2008

s ö n d a g

hejhopp :*

söndag, veckans sista dag, även lovets sista dag - det låter lite sorligt
men det betyder även att det är skola i morron, och att få träffa alla underbara i MP1b,
big love to you all.
nu var detta höstlovet slut, det har hänt mycket roligt på lovet men tyvärr så blev de två sakerna som jag såg fram emot mest inte av, den macth jag skulle spelat i torsdags blev inställd, och sen så blev bästis-ida sjuk så jag kunde inte åka till klippan för att träffa hennne nu på helgen, men vi ska försöka se om jag kan komma dit denna helgen som kommer nu,
skola i morron som sagt, och sen blir det även utvecklingssamtal.
igår så åkte jag till laröd för att sedan spendera kvällen hos Håkans farmor och farfar, hans kusiner var också där, sen efter de kollade vi på film, eller ja jag gjorde Håkan somnade ju.
Idag så vaknade vi sent vilket var skönt, har egentligen inte sovit ut länge en ända dag på lovet, men i alla fall så gick vi ner och kollade på film medans vi käkade frulle.
Håkan skulle ut och övningsköra så åkte jag med och blev avsläppt på jobbet, när jag var klar där så hämtade jessica mig som också var ute och övningskörde.
Ja de var denna helgen, och nu sitter jag här och kollar på tv och snackar med lite folk.
9 dagar kvar <3


peace out baby :*

Inga kommentarer: