lördag 28 mars 2009

l ö r d a g

hejhopp :*

Jag känner att jag egentligen borde gå och lägga mig men skriver detta istället.
Denna helgen kommer bli toppen, de känner jag på mig, med tanke på vad jag ska hitta på :)
Lördag : träffa carro på dagen och sen ska jag även hem till henne på kvällen, jimmie & johanna kommer då också, film och massa prat :)
Söndag : vid halv tre tiden så ska jag, jessica, lisa & kajsa åka ner till Jacob Hansens hus för att bli sminkade och fotograferade, toppen dag med något man älskar.
Kan inte bli ett bättre avslut på denna veckan, som kännts som den har varit jätte lång.

Och som vanligt lever jag och mina tankar i en egen liten värld, så behöver inte skriva upp allt som händer där.
Här kommer en bild jag tog innan idag, när jag inte hade något bättre för mig :)

peace out baby :*

Inga kommentarer: