söndag 8 mars 2009

s ö n d a g

hejhopp :*


Helgen började med match i fredags, som vi vann med 7-5, gottgott tjejer :)
Efter matchen så åkte jag hem, duschade och sen kollade jag på snakes on a plane, den va riktigt äcklig. Ungefär vid lunch tid på igår så kom min danska moster, hennes man och deras hund hit, så jag, mamma och moster åkte till väla och shoppade lite :)
jag köpte en jätte fin klänning och en snygg tröja, sen handlade mamma och moster lite också.
På kvällen va de filmdags.
Idag så väckte mamma mig kl 12, sen så skulle de åka ut till mormor och sen ska moster och dom åka hem igen.
I morgon är det skola igen, men på kvällen är det match igen
dam vs. dam reserv, vinnst då med eller?
Är lediga på tisdag, kommer bli skönt, sen är det en vanlig vecka efter de.


Här är lite bilder på kläningen jag köpte :)






peace out baby :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

IWH. du är så himla fin min finaste vän :* bra är du också, jappjapp! Iwh, ses imorgon, då äre foto som gäller IHI! :D

saraa sa...

hihi du är så underbar min vän :*
jaa, du&jag på foto (a)
pusspusspusspusspusspusspusspuss<3