tisdag 3 mars 2009

t i s d a g

hejhopp :*

Hmm, vart ska jag börja?
I morse när vi hade ett styrke pass innan vi skulle träna innebandy så blev allt helt konstigt,
fick jätte ont i båda handlederna och det typ "knäckte" till i mina årdror, och det började sticka från armbågen ända ut till fingrarna.
Sen resten av dagen känndes de helt tomt i armarna och jag va helt svag, kunde inte ens öppna dörren.
Mamma kollade på det när jag kom hem, men vi har ingen aning om vad det kan vara, så får se hur det blir i morgon.
I morgon kommer jag iallafall befinna mig på idrottens hus där a-laget ska spela sin sista match hemma match för denna sesongen, och jag ska jobba i kiosken.

Jag verkligen längtar tills vår film är färdig fixad, den är verkligen jätte bra och sorlig, jag och Karolin kommer börja gråta när vi ska redovisa den. Hihi :p


- just tell me the truth.

peace out baby :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

är den uppe på youtube än? :)

saraa sa...

nä, de blev någt fel när de skulle ladda upp den, så de ska försöka igen på måndag :)