måndag 14 december 2009

m å n d a g

Nu är helgen slut och skolan har börtat igen, sitter inne i foto salen och jobbar i photoshop.
I fredags så hämtade jag Robin på ramlösa station sen så gick vi hem, kallt med mysigt. Sen blev det att kolla lite idol, dock somnade jag innan det var slut, sov rätt så länge i lördags innan vi skulle gå upp för att ha julbak. Jag och Robin gjorde pepparkakor, dom blev skitsnygga och fint målade med glasyr ;) en hel del mjöl i ansiktet på oss två men det hör ju till, eller?
På kvällen blev det att gå hem till min faster och fira henne, det blev en bra kväll, vi kollade även på en video från när jag och Kajsa spelade fotboll (filmen var från 2002) hahahahahahaha usch vad hemskt det var!
Igår, alltså söndags så gick vi upp och sjöng för pappa kl ÅTTA PÅ MORGONEN ;o
sen gick jag och la mig igen för jag var så sjukt trött, jag och Robin sov till ungefär tolv eller halv ett, skönt!
Det blev film, en lång runda i det kalla vädret sen blev det att fira pappa.
Kärlek på denna underbara helgen med finaste Robin och lite släkt<3
peace out baby :*

Inga kommentarer: