tisdag 29 december 2009

t i s d a g

idag så åkte världens finaste pojkvän bort från skåne, för att åka skidor i en vecka uppe i Åre! saknar jag honom redan? jaa, jätte mycket, eftersom vi inte kunde ses igår och senast vi sågs var i fredags! men en vecka är väll inte så lång tid, eller?

Hade lite panik om nyår innan men nu är allt fixat och klart och det kommer bli super bra (:
jag ska snart ut en runda med hundarna sen ska jag (tro det eller ej!) storstäda mitt rum så att man kan bo där i veckan, hehe!
när jag annars säger att jag ska storstäda så slänger jag bara undan allt skit som ligger på golvet, men denna gången ska jag verkligen STORstäda!

Robin, skynda dig hem<3


peace out baby :*

2 kommentarer:

jessica sa...

vad blev det att du ska göra på nyår? :)

saraa sa...

det fick du reda på innan, hehe (a)