söndag 27 december 2009

s ö n d a g

jag kanske ska passa på att skriva lite här nu när jag har lite tid över (:
allt julfirande är över nu och det har varit super mysigt, iallafall julafton (:
jag fick många fina kläder och smycken av familj och släkt, lite perfym och sånt fick man också. Av finaste Robin fick jag ett jättefint armband från oxxo design, ett doftljus med fin text på och en resa, vi ska tillsammans bestämma vart vi ska åka och när, sen så bjuder han mig på den, hihi! jag älskar't.
Du är min prins!

Älskling blev också glad för sina paketer, han fick ett album med många bilder och fina texter i, tre leksaksbilar med dyra märken (han säger att jag inte har råd med dyra bilar, men det har jag visst det!) han fick också ett fint armband, en silver kedja!

Har varit sjuk nu en längre tid och hoppas på att vara helt frisk nu till nyår och allt, inte så roligt annars. Robin åker till Åre på tisdag och jag hoppas att han kommer hem utan brutna ben eller armar, hehe. Han har nog inte varit helt skadefri under den tiden han har varit tillsammans med mig, haha (y)
God jul & gott nytt år!


peace out baby :*

Inga kommentarer: