måndag 8 mars 2010

m å n d a g

nu är jag hemma efter att ha bombat Robins hus sen i onsdags typ, sov hemma natten mellan torsdag&fredag, det behövdes eftersom vi inte kommer kunna ses så mycket under de tre veckorna som jag har praktik i och med att jag jobbar helgen också men är ledig måndag&tisdag.
Men tur är det ju att efter praktiken är det lov i en vecka och då kan vi ses igen, så tiden dit får gärna gå snabbt.
Vaknade upp i älsklings famn idag, sen blev det att ta tåget till Helsingborg igen, Robin skulle till Lund och jag skulle jobba på kontoret innan jag åkte hem, ska snart iväg igen, ska ta den första livmoderhalscancer sprutan utav tre. Man ska ta en nu sen den andra om två månader och den sista om sex månader, lika bra att ta den, inte så roligt om man sedan står där med livmoderhalscancer, då hade man ångrat att man inte tog sprutan.

Robin är helt enkelt den underbaraste som finns, tack för att du är du och ingen annan<3


peace out baby :*

Inga kommentarer: