tisdag 16 mars 2010

t i s d a g

jag åkte till Robin i söndag efter att ha längtat efter honom jätte mycket, sov som sagt hos honom söndag till måndag sen så sov han hos mig måndag tills idag. På fredag kommer han hit igen och då ska vi på middag hos farmor som fyller 74 år & på lördagen ska jag på praktiken & Robin ska få sova länge, efter det så får han hitta på något hemma hos mig eller komma ner till min praktik & chilla där tills jag slutar, på kvällen blir det middag& mys (danskarna kommer hit). Sen har vi ju söndagen kvar & då ska vi fira min kära mormor som fyller 80 år, efter det åker vi till Robin och stannar till måndag (:
ja jag vet att det bara är tisdag men jag ville dela med mig av mina planer & jag vill ha helg nu, men vill också vara på min praktik för jag trivs så bra där (:
Nu ska jag måla mina naglar och chilla lite, har städat hela eftermiddagen -.-

peace out baby :*

Inga kommentarer: