måndag 22 mars 2010

m å n d a g

hela helgen har jag spenderat tillsammans med Robin och en massa släktingar, även om jag hade praktik i lördags så var Robin här, dock blev inte lördagen som planerat men kvällen var super mysig.
Igår blev min mormor 80 år & det blev stort kalas men nära och kära till mormor, jag fotade en massa där och ska fixa med bilderna idag, om jag orkar det.
Efter kalaset igår så körde min kusin mig&Robin hem till honom, vi stannade på ica på vägen och handlade en massa gotte så det blev en tjockis kväll med godis/chips och film, det gillas!
Robin är i skolan nu och jag är hemma & ska snart äta lite, men han kommer förmodligen hit sen och stannar tills imorgon, underbart (:

vi är en aning störda, men fy vad roligt vi har det ;)

peace out baby :*

Inga kommentarer: