fredag 23 april 2010

f r e d a g

fredag, älskade fredag!
hade beep test direkt på morgonen och sen svenska, kort och bra skoldag. Efter skolan åkte jag & madde ner till stan för jag skulle se om dem hade "mina" shorts på HM, men icke de.
Det fick bli ett linne på gina istället, hehe. Efter en liten stund så kom även amanda ner så vi kollade på smycken och lite så, amanda kastade sig även över ett erbjudande, haha!
På bussen hem så var det bara vi på hela bussen som pratade och skrattade, läs full buss, men ett skratt förlänger livet och jag vill leva länge!
Ikväll blir det iallafall film med madde, kanske någon annan också, vem vet ;)

linnet som jag köpte, sen tyckte jag att halsbandet och solglassögonen passade till den stilen, mina älskade solglasögon!
har jag sagt att jag är galen i kläder & shopping?

peace out baby :*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att vi inte hittade shortsen, men linnet var supersnyggt! Och det var roligt att Amanda gjorde ett fynd också, har nog aldrig sett henne så glad över att ha gjort ett sånt klipp - haha!
Vi ses ikväll :*

saraa sa...

jaa men få beställa dom :) hehe
hahaha nej inte jag heller, men vilket klap alltså ;) hehe!
see yaa! :*

ellen sa...

Anmäl dig till veckans blogg tävlingen hos mig :) Om du vinner får du en hemlig present ifrån pinkordead.com

Läs mer här: http://eswalander.se/2010/04/23/veckans-blogg-tavling/