tisdag 27 april 2010

t i s d a g

okej, ingen bra start på denna dagen! Vaknade av att jag mådde illa och det kändes som om jag skulle spy, sen tog det mig 40 min att äta lite yohurt med musli detta resulterade med att jag hoppade över träningen i hopp om att må bättre sen. Mådde inte helt bra men gick till skolan ändå och var helt död på första lektionen.
Men på lunchen så blev de så mycket skratt att man fick tårar i ögonen, kärlek till de fina flickorna :)
Stack snabbt ner till stan efter skolan och köpte nagellack och nu ikväll så har jag och mamma varit och blivit snygga i håret, mamma klippte sig och jag gjorde slingor. Sommrigt och ljust, väldigt ljust!

sommaren gör mig lycklig så ett sommarlov hade passat bra nu!

peace out baby :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kärlek till dig! <3

saraa sa...

& på dig!<3