måndag 26 april 2010

m å n d a g

härlig dag eller vad? tjugo grader & sol, helt underbart!
en rolig dag i skolan också men nu har jag huvudvärk och ont i mina benhinnor, men jag fick iallafall ingen boll i huvudet, haha förlåt (ängel)
var ute en runda i solen med hundarna, det är skönt att bara stänga ute allt runt omkring en och bara gå och lyssna på musik.
Imorgon blir det att slinga håret, måste ju bli "fin" innan vår lilla semester, äntligen lämnar man landet . .

puddingen som ni såg i förra inlägget, man kan helt enkelt inte sluta kolla & grupperna på fejjan är ju inte helt fel! eller vad säger ni? ;)
- alla vi som säger "jag hade inte bangat" när en het kille går förbi!
&
- alla vi som slutar prata mitt i en mening när vi ser någon skitsnygg person!


sommarkänsla på bilden, jimmie, cornelia & vevve<3
peace out baby :*

Inga kommentarer: