lördag 15 maj 2010

l ö r d a g

vadå att the hangover är den roligaste filmen som gjorts, jag har sett den fyra eller fem gånger nu och den är lika rolig varje gång.
och den bäbisen är nästan så ful att den blir söt och ja allt är bara så sjukt roligt, har man inte sett den så kan jag ju bara säga SEEE DEEEN!

idag har iallafall jag och pappa varit på väla, träffade lisa&tomas och även saknade ida och curre. Sen så har jag städat, känns som om jag har städat jätte mycket men ingenting händer. Har rensat hela min garderob så jag har nu fem eller sex påsar med kläder som jag ska slänga/skänka bort, så nu har jag plats till alla mina nya älskade kläder :)
imorgon blir det jobb -.-

såhär är min garderob nu, har tagit bort en hylla så att det som hänger får mer plats :)

peace out baby :*

Inga kommentarer: