torsdag 27 maj 2010

t o r s d a g

väldigt chill dag!
kort dag i skolan sen bar det ner till stan med Sam the man för att käka och kolla på alla som skulle till balen, mycket fina var dom :) amanda kom och höll oss sällskap ett tag sen träffade vi andra media miffon! hehe!
när jag kom hem så åkte jag och pappa för att handla inför lördag, och titta vad vi hittade, kanske något av det ni får att äta på lördag brudar ;)

väldigt kort dag i skolan imorgon, sen blir det att träffa vevve & jojje, kommer bli ännu en super helg :) love it!
peace out baby :*

2 kommentarer:

Madde sa...

PYTONORM?
VAR FAN KÖPER DU KÖTT SARA GEDDA?
Jag tror inte att jag vågar äta något ikväll..... Förutom marshmallowsen såklart!

saraa sa...

hahahha! detta var på ica maxi på råå! jag brukar hänga där ;)
hahahaha tur vi har marshmellows då ju!