onsdag 5 maj 2010

o n s d a g

i morse så satt jag och redigerade 90 bilder ifrån London, det var de bilderna som jag ska använda till min dokumentär.
Efter skolan så åkte jag & Sam the man ner till stan, fixade present till Madde så bli nyfiken nu :) Jag ska vara i Malmö HALV ÅTTA imorgon bitti så får nog gå och lägga min tidigt ikväll, ska vara där hela dagen och spela innebandy sen blir det handledarkurs på kvällen (jippi)
snart helg & det kommer att bli en jäkla bra helg kan jag säga redan nu! :)

Jag vill tillbaka till London, vill inte vara i Sverige mer!

på väg till London

London at night

Jessica&Jade

Harrison

Jessica&Harrison

i Notting Hill

i Notting Hill

på restaurang

i Camden

London eye

peace out baby :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag supernyfiken!
Vad är det??? :D
Haha! :) <3

saraa sa...

hehe braa :)<3