måndag 27 oktober 2008

m å n d a g

hejhopp :*

idag är det måndag, vilket betyder att HÖSTLOVET har börjat,
eller ja men kan ju säga att lovet började i fredags efter skolan,
okaj, höstlovet då ja, so far so good, i fredags blev de film med mammi o pappi
sen i lördags jobbade jag sen och firade håkans lilla kusin, grattis jonna 7 år,
i söndags vaknade jag hos håkan sen så körde han mig hem.
jag och pappa åkte och handlade lite, sen började jag baka och fixa eftersom lisa och kajsa skulle komma till oss, mig och jessica dåja :)

kusin-kväll på g.
det blev en lyckad kväll, mycket skratt och god mat :)
de hade även med sig guitar hero,
som vi fick låna, jag och jessica ska lira lite nu ;)



ja de va väl allt jag har att säga just nu,




utanför fönstret faller regnet net





peace out baby :*

Inga kommentarer: