torsdag 30 oktober 2008

o n s d a g


hejhopp :*


idag så träffade jag julia på stan, de va längesen jag va med henne,
vi båda hade behov av att köpa jeans men vi hittade inga,
vi träffade även josse och amanda så vi gick och fikade med dem,
sen så bestämde jag mig för att börja kolla efter snygga tröjor istället, och jag köpte två st.
15.45 skulle Palm kommit och hämtat oss men han va sen som vanligt, vi förlåter dig ändå broder (a)
vi åkte ut till Laröd där killarna skulle spela innebandy som vanligt,
efter det så gick jag, julia, nina, dosan, nicke och sebbe till pizzerian för att äta,
resten av tiden spenderade vi hemma hos Håkan där det blev spel och singstar,
jag och julia tag sedan bussen hem, eller ja julia hoppade av i stan
eftersom hon sedan ska med tåget till lilla Bjuv,
jag hoppade av på Ramlösa station där pappa väntade på mig för att köra mig hem.



tack alla för en mysig dag / kväll :)





peace out baby :*

1 kommentar: