måndag 20 oktober 2008

m å n d a g

hejhopp :*

nu var det måndag igen och helgen är slut.
det har varit en fullproppad helg ska jag säga dig,
i fredags bar det av till Malmö för att spela match på Rosengården,
matchen gick inte så bra, jag var inte ett dugg taggad.
sen när jag kom hem så hade mamma och pappa gäster och jag hade håkan :p
sen i lördags blev det att gå upp tidigt för att åka till favorit-moster i danmark :)
har inte varit där på ett tag så det var mysigt, kom hem mellan 00.00 och 00.30
jag och håkan gick och la oss sen sov vi länge, vilket var skönt och det behövdes verkligen
igår så var vi ute i skogen hela dagen,
jag, håkan, jessica, mamma, pappa, emma, nina och anders,
vi var i Skånes fagerhult, mycket mysigt och många fina bilder,


idag så var det skola som vanligt, alltid lika roligt med MP1b :*
sen blev det jobb i kiosken på IH när FC Helsingborg mötte Storvreta
sen åkte jag med broder min hem, skratt som alltid :)

idag har även jag och håkan avrit tillsammans i ett helt år !

tack för en toppen helg allihopa, snart blir det att nanna kudden och drömma söta drömmar (a)





peace out baby :*

Inga kommentarer: