lördag 6 december 2008

l ö r d a g

hejhopp :*

nu är det inte långt kvar, snart jullov och snart julafton :)
sen får man ju inte heller glömma att det är nyår med,
ooh gud vad mycket roligt som händer nu :)
i veckan så satt jag och bästa ida och snackade om att hon och jag ska försöka fixa så att vi ska åka på sol semester till sommaren, bara hon&jag, stranden och utelivet :)
det kommer bli den bästa resan någonsin, för den är med världens bästa ida :)

igår så var det match
FC Helsingborg - kävlinge
det är bra innebandy de ja,
men jag hade rikitgt ont i magen hela matchen, ingen aning varför den typ kramp men jag spelade genom hela matchen ändå, vilket gjorde att jag fick mer ont när jag kom hem och mådde riktigt dåligt.
ida viktoria persson, tack för att du finns i mitt liv :*


you make me smile <3
peace out baby :*

Inga kommentarer: