söndag 28 december 2008

s ö n d a g

hejhopp :*

idag är de söndag, vanliga tråkiga söndag,
men i morron e de måndag o jag ska äntligen träffa mina två härliga tjejer,
- josse och amandu :)
alltid riktigt roligt när man träffar dom, men vi har inte bestämt vad vi ska hitta på än men de kommer ;)
har även träning på kvällen, de va ett tag sen känns de som, men i morron är det i alla fall dags igen.

Snart är det nyår med, vilket jag ska spendera i lilla Bjuv med min österrike-patner-julia :)
och annat folk med så klart.
Det kommer bli en lyckas kväll/natt, de känner jag på mig :)

Nu ska jag snart gå och nanna med min kudde och drömma fina drömmar om just dig ;)

peace out baby :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för en rolig dag :D

ni är underbara :*

Idaa sa...

DU e smygg och jag saknar dig !