onsdag 10 december 2008

o n s d a g

hejhopp :*
I måndag skrev jag om en känsla som jag älskar,
idag ska ni få läsa om en känsla som jag hatar, som även hände idag.
I morse när jag stod och sminkade mig så börjde jag känna mig yr och allt började bli suddigt och vitt för ögonen,
jag hann sätta mig ner och mamma kom upp, jag fick ett glas o'boy får att få lite socker i mig,
efter de så la jag mig ner för att vila och hoppades på att det skulle försvinna, men det gjorde det inte.
Jag blev helt kallsvettig och började skaka i kroppen.
Jag började må illa, men gick ner för att få lite mat i mig eftersom de är antagligen anledningen till alltihop, för lite mat och för mycket träning.
Det är ju inte första gången detta händer mig.
Så idag blev det ingen skola eller träning för min del.


peace out baby :*

Inga kommentarer: