lördag 20 december 2008

l ö r d a g

hejhopp :*

jullov och allt nu ju, de gillar vi :)
Igår så va det avslutning på filbornaskolan och det bjöds på jul-show,
vilket var riktigt roligt att kolla på, en stor applåd till er (a)
sen var det ju status att de bara va duktiga media elever som höll i den!
Efter avslutningen så blev det att åka hem eftersom de inte blev något med klassen för vi kunde inte vara hemma hos någon, mycket synd, men men det blev filmkväll istället.
Idag så har jag stor städat mitt rum, tro de eller ej men jag gjorde de, för idag så fick jag äntligen stoor säng, 170 säng, kan inte bli bättre, men ja den täcker upp typ mer äv halva mitt rum.
Nu sitter jag i sängen medans jessica sover brevid mig, vakna snart?
Nä nu ska jag dra mig neråt och se vad lilla Zäta hittar på för bus.

peace out baby :*

Inga kommentarer: