söndag 8 februari 2009

l ö r d a g

hejhopp :*

Min dag idag har jag spenderat först på väla ett tag,
sen tagit de lite lugnt eftersom Carro och Annie kom hem till mig nu ikväll :)
vi lagade tacos och kollade på filmer, roligt och mysigt :)
Jag har ju varit sjuk rätt mycket nu de senaste två veckorna blir de, men jag hoppas på att få träna nu på måndag, de va ju två veckor sen jag tränade sist.
Vist jag kommer vara ur form på träningarna men får i alla fall lira lite innebandy.
Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag sitter i en buss på väg till Österrike för att spendera en vecka där med fin skidåkning och trevligt folk.
Nu ska jag nog snart gå och sova lite, ska upp och testa allt inför resan i morron, så man har koll på allt man ska ha med sig, vilket är rätt mycket.
God natt och dröm söta drömmar :)

<3
peace out baby :*

Inga kommentarer: