måndag 23 februari 2009

m å n d a g

hejhopp :*

Första skoldagen idag efter lovet och efter Österrike resan som verkligen var toppen :)
Det var roligt att träffa allt folk i skolan, som man har saknat under lovet,
sista lektionen var det mediapruduktion som för mig är rörligbild.
Vi böjade redigera vår film, riktigt roligt att kolla på allt vi spelat in, de som blev bra, tabbarna och även det utöver filmen som vi spelade in, hehe.
Nu ska jag snart iväg och träna, men jag har så ont i mitt huvud så för se hur det kommer att gå, hatar verkligen att ha ont i huvudet, känns som att det kommer sprängas.
Vill tacka allt folk för en helt underbar resa, mycket skidåkning & mycket skratt.
- du ser fan ut som en kvaddad padda!
(måste sägas med dialekt) HAHAH min & julles mening på resan, även
- ska du ha en bulle?!
(dialekt)

<3


peace out baby:*

Inga kommentarer: