onsdag 11 februari 2009

o n s d a g

hejhopp :*
Detta har varit en bra dag, och dagen började med att hela klassen satt i soffan inne på redaktionen och kollade på film, en bra start på dagen om jag får säga det själv :)
Sen var det engelska som stod på schemat, och eftersom det är alla hjärtans dag nu på lördag,
så satt vi och skrev en massa fina saker om andra i klassen, alltid lika roligt att läsa vad folk tycker och tänker om en :)
Efter lunchen var det dags för datorkunskap där vi jobbar med word, rätt segt faktist eftersom vi inte kommer någonstans, men fick iallafall reda på att jag fick VG+ på provet vi hade för ett tag sen :)
På gympan var det basket som gällde.
Hem och ta de lite lugnt ett tag, kollade även en massa Österrike bilder från tidigare år med syster min, ojoj vad liten man var på vissa bilder, ja vi åker ju dit detta året med, på lördag smäller det, bussarna åker från Helsingborg runt halv ett tiden, så är vi framme vid sen morgon på söndag :)
härligt härligt säger jag bara!!
Nu ikväll har jag varit iväg och tränat innebandy, som för övrigt är en toppen sport, träningen gick bra för min del tyckte jag, och matchen på fredag vinner vi ;)

tre dagar kvar :)


peace out baby :*

Inga kommentarer: