torsdag 12 februari 2009

t o r s d a g

hejhopp :*

Torsdag idag vilket började med rörlig bild och vi fortsatte att filma till vår film,
riktigt roligt var det, jag och Zenia skulle bråka och verkligen skrika och vara sura på varandra.
Det var rätt svårt att vara allvarlig om man säger så, och det blev många tagningar,
men roligt kan man ju lugnt säga att vi hade.
Jag tror att vår film kommer blir riktigt lyckad, så hoppas på att den blir som vi tänkt oss :)
Nu ska jag snart ta och nanna kudden min för även om vi är lediga i morgon ska jag och Jessica upp rätt tidigt för att sedan åka iväg och fixa de sista inför resan.
Nu är det verkligen inte långt kvar, på lördag 12.30 lämnar vi pakeringen nere i stan för att bege oss till Österrike.
Nu säger jag bara god natt och drömm underbara drömmar, det kommer iallafall jag att göra (a)

I'm going to miss you<3

peace out baby :*

Inga kommentarer: