fredag 1 maj 2009

f r e d a g

hejhopp :*

Valborg igår, började hemma hos Carro sen bar det av till stan, de va faktiskt rätt segt och kallt, sen tog jag bussen hem till Joel eftersom jag skulle sova där, mys mys<3
Fick gå upp tidigt idag eftersom han skulle iväg och träna, när jag kom hem käkade jag lite frulle vilket blev rätt misslyckat, jag brännde de första mackorna, blev rätt sur, de va de sista mackorna :( men iallafall.
Hela feta familjen satt ute och hade de skönt i solen, och Zäta höll på att plaska runder med vatten, vilket syns på bilderna ;p
Jag och Jessica va även och hyrde filmer, som vi sedan kollade på, eller ja vi har sett den ena :)
Snart blir de mat, grillat, det är bland det bästa med sommaren.
I morgon blir det en heldag med bästaste Ida, och fy vad jag har saknat dig<3

bilder sen dagen :)




peace out baby :*

Inga kommentarer: