tisdag 26 maj 2009

t i s d a g

hejhopp :*

ojdå här var det inte uppdaterat sen i fredags, men har haft en del att göra nu när det var lång helg, som var riktigt skönt, behövde en liten paus från skolan, men ja de kommer ju en stor paus sen, SOMMARLOOOV :) härligt härligt.
Eftersom jag går media så ska vi välja vilken inriktning vi ska gå i tvåan samt trean, och det valet ska vara inne nästa vecka, och jag börjar få lite smått panik, nu står allt mellan foto och text, men som det är just nu blir de nog foto (a) det är ju trots allt därför jag sökte in till media.

På torsdag ska de som tar studenten ha sin bal, alltså min syster också, jag har fått jobbet som fotograf och det ska bli roligt att se alla i sina fina klänningar, fina håruppsättning och fint sminkade. Inte långt kvar till deras student, om de ändå kunde vara min tur snart ("bara" två år kvar).

Joel, jag älskar dig mest<3
peace out baby :*

1 kommentar:

Karolin<3 sa...

åhå! DU OCH JAG PÅ FOTO BABY <3