onsdag 6 maj 2009

o n s d a g

hejhopp :*
Duktigt seg morgon, vi hade bara mediakunskap i typ 30 min, sen blev de håla i 1½ timme, det blev att bara sitta och chilla, aja, idrotten idag var iallafall rolig, speciellt efteråt i omklädningsrummet. Eh märkte att de lät fel, men iallafall så var det några små tjejer där som försökte härma någonting, ingen aning vad, men jag och Amanda hade sjukt roligt åt dom.
IIIIIIIIIIIHHHHIIIIIIIIIIIIIII ( typ så höll de på, väldigt högt och länge ).
När vi sedan gick till bussen blåste det riktigt mycket, och kallt va det med, liksom vart tog sommaren vägen?
Älskling tog också bussen med oss, puss på honom :)
Nationellt prov i engelska i morgon, ser jag framemot de? NÄÄÄE!
men de måste ju göras så..

nä nu ska jag fortsätta att vara social mot pojkvännen min som skriver för fullt? hehe :)
pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss <3



peace out baby :*

1 kommentar:

mandis sa...

det var sjukt kul! :)