söndag 31 maj 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

Nu har ännu en helg gått, en helg närmre SOMMARLOVET :)
här kommer helgen i en massa ord,
i fredags hände det ingenting "/ gick ut och gick en runda på kvällen, sen mumsade på lite godis.
I lördags var jag & pappa först på stan för att fixa morsdags present till mamma :) sen blev de hem och fixa ihop mina saker eftersom jag skulle till Östra ljungby :)
mötte Amanda på knutan sen tog vi bussen till Östra, Trang hoppade även på i Hyllinge,
Karru stod och väntade på oss sen gick vi hem till henne, vi lagade mat, va ute, kollade på MASSOR av filmer, och skrattade så vi inte fick någon luft.
Ärligt, Trang fick INTE luft x) hehe
iallafall sjukt roligt hade vi, lite sömn fick vi med, eller ja tre timmar, men fy vad roligt vi hade det.
och man får magrutor av att skratta så vi är biffar nu ;)

Idag tog vi bussen in till stan, sen fortsatte jag och Karru vidare till gröningen för att äta glass och vara i solen, gick även till Fria bad och kollade på handboll, eller ja lite iallafall.
när jag kom hem fick vi lite besök och så, nu hoppas jag på att vi snart ska äta.

TACK FÖR EN UNDERBART ROLIG HELG<3
peace out baby :*

4 kommentarer:

amanda sa...

HELT UNDERBAR! :D ni är bäst!
och mina magrutor nu alltså... säger bara: OJ-OJ-OJ ;)

saraa sa...

sjuuuukt härligt, verkligen bäst,
ja precis, man kan dock ej sluta kolla ;)
WOOOOW ;)
<3

karru :* sa...

du är bäst baby <3
TACK <3
det var sjuukt kul!

ILY.

saraa sa...

du är sjukt mycket bättre karru<3
taack själv, helt underbart hade vi de:)

JAG ÄLSKAR DIG<3