fredag 26 februari 2010

f r e d a g

som sagt så älskar jag lov, det är underbart att bara koppla bort allt som har med skolan och göra, bara släppa det och njuta av livet. Jag har spenderat lovet tillsammans med finaste Robin, vi har firat Linn, vi har ätit hos min farmor, vi har varit på bio och i stan, vi har sett en massa filmer och gottat oss i soffan, jag spöade Robin i tv spel (tekken4) vi har brottats, larvat oss & allt sånt som vi alltid gör. Vi är inte riktigt som alla andra men fy vad roligt man har tillsammans med honom!
Det var egentligen match ikväll meeeeen malmö ställde in matchen och älskling åkte hem innan idag -.- men imorgon blir det att jobba, städa huset och på kvällen ska jag träffa cornelia & kanske vevve, då blir det en myskväll på mezo! love it!

& just det, jag och Robin har en tävling, det är vem som kan få snyggast kropp, tävlingen håller på tills dagen då sommarlovet börjar! vi börjar på måndag, men eftersom det inte är match ikväll så tror jag att jag ska börja med träningen lite innan, hehe!
The game is on!
jaa tack till hennes kropp!




peace out baby :*

Inga kommentarer: