söndag 14 februari 2010

s ö n d a g

söndagsdax igen & som vanligt har jag haft en underbar helg, massa film&mys och firat (säger man firat?) alla hjärtans dag med min älskling.
Jag fick en jätte fin miranda nalle av honom, och nu luktar den precis som honom, den ska få ligga bredvid mig i sängen i natt (:
Det är alltid jobbigt att veta att man ska lämna den man älskar och att man vet att det kan gå upp till fem dagar innan man kan träffas igen bara för att skolan och träningar hindrar en. Det ska bli skönt att det bara är fyra dagar denna veckan innan man får lov och på fredag blir det att fira Josse som fyller 18 på lovet, grattis i förskott ankan ;)
Nu ska jag fixa med lite bilder till foto b kursen, önska mig lycka till ;)

Miranda nallen jag fick av finaste Robin<3




peace out baby :*

Inga kommentarer: