söndag 7 februari 2010

s ö n d a g

ännu en underbar helg som börjar ta slut.
Helgen började med att jag & fina Robin åkte hem till honom efter skolan & sen blev det middag med the Thelanderssons & en konsert i vardagsrummet, haha! Robin & Stefan höll i underhållningen (: Filmkväll med tre filmer blev det också! (:

Att nanna kudden och somna i älsklings famn är underbart, love it! det bästa med helgerna är att man inte behöver vakna upp till den hemska väckaklockan som brukar ringa tok för tidigt.
Man kan gå upp precis när man vill eller när magen ropar efter maaaat!
Vi chillade mest hela dagen och med vår sjuka humor blir det aldrig tråkigt, man börjar undra om vi två är normala, hahaha, kanon kul (y)
Robin satt och spelade piano och gitarr för mig igår, dock var gitarren inte helt stämd, men vad vet jag om sånt, hehe ;p jag tyckte iallafall att det var fint!
Jag tog tåget till Helsingborg mitt på dagen och åkte för att jobba, sen hem.
Nu blir det att kolla på någon film på Voddler och bara ta det lugnt innan ännu en hemsk skolvecka börjar -.-


peace out baby :*

Inga kommentarer: