måndag 8 februari 2010

m å n d a g

kärlek är verkligen det bästa som finns, speciellt när man får uppleva den tillsammans med världens underbaraste kille.
Robin har allt som jag kan önska mig hos en kille, han är riktigt rolig att vara med (för vi har samma humor), han har en underbar personlighet, man kan prata med honom om allt, han är romantisk, han är galen & han är den finaste som finns.
Han har helt enkelt allt & jag älskar att det är med honom jag får dela mitt liv med och att det är han jag är lycklig med.

& som i fredags när vi skulle gå och lägga oss, han la och kollade mig i ögonen och berättade en massa gulliga saker om mig och saker som vi gjort tillsammans, samtidigt som han hade ett leende på läpparna. Han har världens finaste leende<3
Mitt hjärta slog jätte snabbt och det pirrade i hela kroppen, precis som det gör varje gång jag ska träffa honom & det är verkligen en underbar känsla.
Alla kommer att hitta sin stora kärlek någon gång i livet, men jag har hittat min nu och jag är den lyckligaste tjejen på denna jord för jag har Robin i mitt liv<3
jag älskar dig Robin<3


peace out baby :*

4 kommentarer:

iamkarolin sa...

so cute!
kärlek är verkligen verkligen underbart <3 plus att saris är brabra :)

saraa sa...

hihi (a) finns inget bättre<3
du också (:

Idaa sa...

Jag är så otroligt glad att ni hittat varann saraa, blir så glad och se dig så här lycklig:)
<3

saraa sa...

aw tack superhjälte<3
det är helt sjukt så lycklig en person kan göra en<3