onsdag 3 juni 2009

o n s d a g

hejhopp :*

Bara en vecka kvar sen är det sommarlov, men det känns som det är sommarlov nu eftersom vi nästan inte har några lektioner, som idag till exempel, hade lektion i 30 min, då vi kollade klart på filmen, sen slutade vi, och i morgon är jag ledig.
På fredag blir de lektioner som vanligt, men vi har dock ingenting att göra på lektionerna,
men man vill ändå dit och träffa klassen, för snart går man inte i samma klass som dem längre "/

Just nu vill jag bara att de ska bli avslutningsdagen, karolin ska sjunga och jag, josse, amanda & trang kommer troligtvis börja gråta, för gud vad fint hon sjunger<3
Nä nu ska jag inte skriva mer, för snart kommer älskling hit, de slutar ju då lite senare än oss om dagarna, hehe ;)


peace out baby :*

2 kommentarer:

iallafallkarru sa...

åhåhå jag ska sjunga! kommer avlida ihihi! :D
imorgon är vår dag baby :D<3

saraa sa...

kommer gå super :)
jaaa i morgon<3