måndag 20 juli 2009

m å n d a g

hejhopp :*

jag tänkte ta mig tid att skriva lite om vår lilla tripp, eftersom jag inte har gjort de än, hehe.
de började med en bil resa dit på ungefär fyra timmar, sen när vi kom fram så packade vi upp lite innan vi gick för att hitta någon fin plats att sola&bada på, och det gjorde vi (:
på kvällen bar det av in till Hunnebostrand där det blev god mat på resturang samt en liten promenad i lilla byn eller vad man ska kalla de, hehe :)
nästa dag åkte vi till Smögen och var där hela dagen, mycket folk över allt och stora fina båtar, jag som också vill ha en stor fin båt ;o
aja, de var mysigt iallafall, sen åkte vi tillbaka för att de lite lugnt innan vi skulle göra oss i ordning och åka in till Smögen igen, hehe.
eftersom det var partyveckan och denna kväll i Smögen så var det inte lugnt någonstans, smockfullt med folk överallt, men de va roligt (y)
nästa dag, även sista dagen blev de en tur till Fjällbacka innan vi skulle åka hem, inte så spreciellt stort ställe om man säger så, och jag gillar Smögen mest, av de ställena som vi var på.
men det har varit en mysig tripp :)

och just de, när vi var i Smögen så åkte vi något som heter ribbåt, vilket är en stor gummi båt typ (kolla bilden) och man sitter på rad.. vi hade flytvästar och skid glasögon på oss x) hehe
det gick så sjukt snabbt (65 knop, mer än på motorvägen med bil), det var stora vågor som vi hoppade på och vi flög fyra meter med båten typ, och fyy vad roligt de va, lätt värt pengarna, och ville göra de igen (y)

ojoj mycket långt inlägg, men ja så kan de gå ;p


peace out baby :*

Inga kommentarer: