fredag 3 juli 2009

t o r s d a g

hejhopp :*

Helt underbar dag, gick upp tidigt och tog bussen in till stan där jag träffade bästa karru, sen tog vi tåget till Malmö, en aning yra va vi men till sist kom vi fram till entré, och shoppade en massa fina saker.
Och det tyckte vi att vi var värda eftersom VI HAR KOMMIT IN PÅ FOTO, FYFAAN VAD VI ÄR BRA !! :D
hahaha, efter att vi hoppade runder och skrikit av glädje på entré och fått alla blickar på oss fortsatte vi att shoppa :) hehe.
Sedan tod vi tågen hem och var hemma hos mig ett tag innan vi skulle ner till gröningen och träffa lite trevligt folk :)

tack världens bästa karru för en underbar & bäst dag :) hahaha<3

peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

tack själv allra världens bästa sara för världens allra bästa dag :D
du gör allt så värt <3
jag älskar dig! <3
och vetu?

VI HAR KOMMIT IN PÅ FOTO, FYFAN VAD VI ÄR BRA! :D:D:D

saraa sa...

superduperbäst var det :)
du är guld värd<3
jag älskar dig min ängel :*

FÖR VI HAR KOMMIT IN PÅ FOTO,
FÖR VI HAR KOMMIT IN PÅ FOTO,
FÖR VI HAR KOMMIT IN PÅ FOOOOOTOOOO,
FYFAAAN VAD VI ÄR BRAAA :D:D:D
<3